22 oktober

Då var snart oktober över och vi går in i november! Ett steg närmre julen och både jag och Niclas är som små barn på julafton över att få diskutera julpynt, julgodis, den perfekta granen och allt som hör julen till! Att det dessutom är Isans första jul gör ju det hela ännu mysigare!

På tal om Isa blir hon 5 månader idag! Imorgon ska vi till bvc för att mäta, väga och vaccinera! Hoppas vi slipper feber och andra biverkningar! Tänkte jag ska skriva en månadsuppdatering imorgon!

Isa har senaste 2 veckorna ratat nappen, vill inte alls ha den trots att den hade varit användbar när hon ska sova för hon har så svårt att komma till ro! Dessutom vaknar hon flera gånger per natt och vrider och vänder sig och eftersom hon vägrar ta nappen måste jag ta upp henne i famnen varje gång för att hon ska komma till ro! Tur att det finns kaffe :)

Nu sover fröken en runda och i eftermiddag tänkte vi ta oss en runda till öppna.



lillsnäckan somnade på mig i lördags, det händer ju nästan aldrig längre men det är såååå mysigt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0