8 November

Idag är det fredag och vi har en riktig mysdag här hemma. Har ätit frukost, haft lite kräm i Isas huvud för hennes skorv, Isa har fått ett bad och nu sussar hon bredvid mig i sängen. Själv sitter jag fortfarande i myskläder och spanar affärernas hemsidor efter lite kläder till Isa som skulle passa till jul!
 
Något sånthär kanske? Blandat från H&M, Lindex och Kappahl!
 
Jag tänkte snart hoppa in i duschen och sen tänkte jag att vi skulle ta oss en långpromenad med Diezel. När Niclas kommer hem från jobbet tänkte vi ta en tur ner till IKEA. Isa kom på hur hon ska ta sig framåt nu i veckan, hon drar sig framåt på armarna och det känns som det dröjer inte länge tills hon fått upp farten och vill upptäcka världen på egen hand, så då gäller det att ha barnsäkrat de skåp och lådor hon inte får öppna ;)
Pratade med min syster precis och hon och Isas kusin Milo skulle även möta upp oss där så då får vi umgås lite med dom också :)
 
Nu vaknade Isa så nu ska vi fortsätta mysa och busa!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0