23 November

Lördag idag och halva veckan har jag och Isa spenderat sjuka. Isa har varit snuvig sen förra veckan men varit pigg och glad ändå. Men natten till onsdag blev hon sämre och fick feber och jag blev dålig jag med. Knaprade alvedon i två dagar för att hålla febern borta och försökte vila såfort tillfälle gavs och igår kände jag mig piggare igen.
 
Isa hade dock fortfarande kvar sin feber så efter att ha pratat med bvc blev det ett besök hos läkaren för att utesluta öroninflammation och halsfluss och lyssna på lungorna. Allt såg bra ut och det var skönt att höra att det bara var en vanlig förkyldning. Framåt kvällen piggnade hon till ännu mer och idag är hon som vanligt, lite lite snuvig och hostig fortfarande men pigg. Så idag kommer vi bege oss mot Wapnö Julmarknad som varje år. Madde och Allie gör oss sällskap så det ska bli så mysigt!
 
Nästa vecka är det första advent och vi måste inventera bland alla julgrejer och se vad som behövs köpas hem. Herregud vad jag älskar denna tiden på året. December kan vara min favoritmånad på hela året!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0